Vad vill ni läsa om?

Affärsdrivenhr.se tillhör topp-fem besökta HR-bloggar i Sverige!
100-150 personer tittar in här varje veckodag och läser vad jag skrivit. Tack! Kul att ni gillar vad jag skriver! Men jag vet så lite om er. Vem är ni? Och vad ni vill läsa mer om? ❤

Ni kan svara här i kommentarsfältet eller till mitt konto på twitter. Märk gärna med #hrsve så får vi med många i diskussionen.

Vi hörs!

Om Siri Wikander

I work with People and Culture at a large retail company. I blog at affarsdrivenhr.se and tweet from twitter.com/siriwikander.
Det här inlägget postades i Okategoriserade och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Vad vill ni läsa om?

  1. Petra Bunsop skriver:

    Hej Siri! Har preics börjat följa dina inlägg, fick tips av min kollega Anette. Jag skulle gärna vilja läsa mer om måltal och nyckeltal inom HR. Även HR kopplat till CSR – utvecklar gärna den frågan vid tillfälle. Hälsar Petra

  2. Petra Bunsop skriver:

    Vad spånnande! Ser fram emot det. Jag och där jag arbetar använder inte heller CSR och det finns många vinklingar så klart. Vi har ett nätverk via Sveriges HR Förening där vi just fokuserar på dessa områden – vad HR´s roll är kopplat till detta. Interssanta områden och här tänker jag bl a på koppling till Attraktiv arbetsgivare eller som vissa titulerar det Employer Branding. Ska kika runt på sidan.

  3. Anette Ask skriver:

    hej Sira!
    Följer dina inlägg och tycker du har en bra bredd. Kommer inte på något specifikt just nu som jag saknar men hör av mig då./Anette

  4. Lotta Karnlind skriver:

    Hej!
    Smart att du frågar dina följare! Jag minns inte hur jag slank in hos dig, tror det var ifråga om rekrytering eftersom jag är arbetssökande HR-tjej som jobbat mycket med mångfaldsfrågor och då inbegriper jag jämställdheten där också. Jag har heller inget specifikt önskemål om ämnen, för mig är din blogg ett av flera sätt att hålla mig uppdaterad inom området.
    Vänliga hälsningar,
    Lotta Karnlind

Kommentera

